horzegirlforever

Alla inlägg under mars 2012

Av Hästtjejen - 29 mars 2012 13:57

Sitter i skolan i korridoren med bästaste Ronja! .Har haft SO prov och vissa sa att det var svårt men jag tyckte att det var för lätt. Kanske för att jag har pluggat ordenligt, hihi! Jag var sjuk igår men jag känner mig lite bättre, fattar inte än att jag orkade gå till skolan fast jag hade ont i magen, mensvärk och ---- trött! :O Sitter med Ronja just nu och väntar på att klasstiden ska börja. 


Ha det bra så länge!! 


Kram Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 28 mars 2012 16:11

Hej!

Sitter hemma sjuk, jag har ont i magen, mensvärk och ont i huvudet som ---!!!! Åhh, men jag hoppas jag orkar med skolan imorgon! Vill inte bli sjuk det är det värsta jag vet.


Och jag vill inte vara sjuk på lördag eftersom att jag ska rida då och jag vill verkligen inte missa min ridlektion för jag har aldrig i hela mitt liv missat en enda lektion. Jag vill inte vara sjuk!!


Önska mig, krya på dig!! 


Kram Hästtjejen!  


Av Hästtjejen - 27 mars 2012 21:25

.....lägga mig snart! Är trött! Och mår inge bra! Har ont i magen, och har jobbig MENSVÄRK hatar det-_-, men jag får väl leva med det! Och det är en grej jag vill berätta, jag använder inge alvendon eller Ipren! Tycker inte om det! Får se om jag går till skolan imorgon! 


Kram! 


Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 25 mars 2012 21:00

Om tre timmar så ska vi ändra till sommartid, åh gud vill ha sommar! Glass, värme, bada, kompisar, inge skola, inge läxa o prov. gud va skönt, man får sova halva dagarna också;D men det gör inte jag, på sommarlovet kan jag gå upp kl 07:00. Konstigt vahh? Jo, kanske för att båda mina föräldrar är morgonmänniskor och då har jag ärvt det så jag går upp skit tidigt på vardagar och helger också.


Måste gå!


Kram Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 25 mars 2012 19:54

.....så red jag en häst vid namn Doris, hon är en snäll häst men när vi skulle öka skritten så lydde inte hon mig. Och dessutom var hon slö. Hoppas hon är bättre nästa gång. Imorgon är det måndag det betyder bara en sak, jag får träffa mina vänner! Åh, gud! vad jag har saknat dom ;( !!!!!!! Men jag får träffa dom imorrn, yeay :-) .....


Ska kolla på tv nu!


Hejdå!


Kram Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 21 mars 2012 20:54

Hejsan! Sitter och chattar med en kompis, iallafall, jag har verkligen ont i huvudet, vet inte varför men men, imorgon har vi gympa första timmen, tråkigt men bra iallafall för vi får sovmorgon till 08:40 !!!!!! Ska gå och lägga mig nu!!

Godnatt!!


Kram Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 16 mars 2012 21:50

Hej bloggen! Förlåt att jag inte har bloggat på 4dagar, har haft 4-läxor att göra ett av dom var en film att göra klart, franska läxa och lite annat!! Men iallafall ikväll så sov jag hemma hos mamma, skönt för jag ville vara hemma hos mina två dvärghamstrar;) Ska snart lägga mig och sova! Är så trött! 

Och jag har haft ont i magen sen i torsdags och varje gång jag dricker mjölk så får jag ont i magen och den blir uppsvälld, jag tror att jag börjar bli laktos eftersom att min mamma är lite laktos så kan jag ha ärvt det av henne...?? Inte så kul och behöva springa på toa 7ggr per timme. Ungefär som nu, för nu måste jag gå. 


Och en sak till jag längtar tills imorgon, hoppas på Shila!!!!!:) Jag ska rida imorgon kul då får jag träffa min grupp och mina favvo hästar.!! 


Hejdå!

Kram Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 12 mars 2012 19:49

Hej folk!


Sitter hemma och har tråkigt, om en timme ska jag kolla på ''Det Okända'' spännande. Jag kollar på det varenda måndag. Kolla på det ikväll på TV 7 kl 21:00.


Imorgon så är det Tisdag, gud vad veckorna går fort, snart är det bara 10veckor kvar till skolavslutningen!!!!


Men har inte så mycket att skriva nu så vi hörs när jag skriver igen!!



Kram Hästtjejen!  

Presentation


Vad kul att du kom hit! Kika gärna in här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skolstart!!

A Birthday

Nonono Cat

Omröstning

Hur många djur har du?
 1-4
 5-8
 9-12
 13-16
 17-20
 21-24
 25-28
 29-32
 33-36
 37-40
 41-44
 45-48
 49-52
 53-56
 57-60
 61-64
 65-68
 69-72
 73-76
 77-100

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Ridläger

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards