horzegirlforever

Alla inlägg under maj 2012

Av Hästtjejen - 23 maj 2012 12:09

Hej! 

Snart slutar vi, och då vill jag vara med Min Underbara vän Ronja!! Om jag är med henne så får jag träffa 2st jätte, jätte söta dvärghamster ungar som ska bli min som jag ska ta hand om. Dom är så söta!!  Vill träffa mina små bebbar!!  

Om du läser det Ronja så ska du veta att du är en toppen hamsteruppfödare! Du har t.o.m köpt en hamster av mig som du döpte till Hilding som är både pappa och morfar, jag är så stolt över min gamla hamster och det går inte att beskriva hur mycket jag är tacksam för att du tar hand om han så väl. Det går inte och beskriva hur tacksam jag är. Du är också en bra vän som finns där för mig om jag behöver någon att prata med! Och det här inlägget är bara för dig och dina hamstrar. 


Ha det bra så länge! 

Mvh Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 17 maj 2012 10:34

..ska jag ha sån där grej när någon vinner och får gästblogga??.. 

Ni som besöker bloggen får välja om jag ska ha veckans blogg eller gästbloggningen!! För att välja, skriv en kommentar i det här inlägget. 

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Just nu sitter jag i sängen med datan i knät och hat tråkigt. Jag har precis duschat och mamma gjorde en inbakad fläta på mig. Och idag är vi ju lediga och jag trodde det skulle vara skönt att ha lite ledigt men det var inte som jag hade väntat mig och hur ska jag klara mig i sommar när alla mina vänner typ är bortresta och vissa gör någonting annat och man bara kan va med 3-5st av sina kompisar?! Om ni har något tips på vad ni brukar göra på sommarlovet, snälla kommentera det här inlägget. Jag skulle bli så tacksam. Dom första två veckorna ska jag somarjobba med en klasskompis som heter Patricia och sen så tänker jag vara med Ronja

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Jo, jag kom på en sak jag kanske kan hjälpa till på ridskolan jag går på och kanske hyra en häst som jag kan rida nån dag. Angående hästar så red jag Amanda i lördags och hon var inte så lydig. För vi skulle göra volter och då började hon att busa för om jag t:ex skulle till höger så började hon dra huvudet åt vänster och dagen efter (på söndagen) så märkte jag att jag hade fått en svullnad på handen. Det gör fortfarande ont. Det gör väldigt ont när jag skriver på datan och när jag håller i en penna och skriver och det värsta är att jag är högerhänt och svullnaden är på högerhand. Väldigt bra, va?!. Men ska typ gå nu! Ha det bra så länge! Kram

// Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 12 maj 2012 17:05

....bestämma sig. Gud va man blir arg när vädret krånglar! Om det ska hålla på såhär så kommer det ju inte att bli någon sommar alls. 


     


Men men, jag sitter och äter godis. Snart ska jag och mamma äta kladdkaka med äkta vaniljglass. 

      

Jag vill att det ska vara sommar så man kan bada(fast det är ju sommar fast inte tillräckligt varmt än).

Så man kan vara med sina kompisar och sitta där på bryggan och njuta av sommarvärmen, 

VÄRMEN NÄR KOMMER DU??....skriker jag (just nu)!

        


Mvh Hästtjejen!  







Av Hästtjejen - 11 maj 2012 12:32

Jag blir galen skolans internet krånglar som tusan. Man blir ju irreterad(stavning)! 

Men i allafall har sista lektionen nu och slutar ungefär vid 14:00, vad skönt då får man komma hem och vara själv i 2h 30min. Sen är det FREDAGS MYS. Då ska jag äta chips, dipp och dricka hallonsoda. 


Kanske ska kolla på en film då och ta det lungt, bara lungt. Egentligen så skulle jag ha sovit hos pappa och ha haft fredags mys. men men ;) 

Sedan så ska jag mysa med mina hamstrar. Dem är två stycken dvärghamtrar. 


Ronja(min kompis), sitter och leker med datorn och tar foton och sånt. På träslöjden så snubblade jag och hon snubblade med ryggen på mig. Det gjorde ont väldigt ont. 

Vi skrattade som galningar. 


Men ska dra nu kanske skriver mer ikväll. 


MVH Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 9 maj 2012 09:24

Hejsan alla där ute!


Jag ser att det typ bara är en som har frågat men ingen annan. Ni behöver inte vara rädda att fråga min något! Jag vill gärna att ni frågar. Det är bara att fråga på för jag är inte farlig. 

Men i allafall just nu sitter jag och har lektion och sitter bredvid Ronja(min kompis). Snart slutar vi lektionen och då har vi jätte tidig lunch som börjar kl 10:05 men matsalen öppnar inte förns kl 10:30. 


Men skriver lite mer sen. Ha det bra så länge! 


/ Mvh Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 8 maj 2012 10:43

° Jag svarar på alla frågor i ett inlägg!

° Frågestunden håller på till 5juni! (så fråga på bara).

° Jag gör inge videoinlägg!

° Och ni får så klart vara anonyma om ni vill.


Det var allt! 

Fråga på bara! Ingen fråga är för stor eller för liten.


Ha det bra så länge! 

// Kram Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 7 maj 2012 19:35

Hejhej! 

Ska ha en frågestund här på bloggen! 

Ni får fråga hur mycket ni vill! Kommentera det här inlägget! Fråga på bara jag svarar så gott jag kan och så får ni säga till om jag ska ha en till eller om ni har något önskemål jag ska göra här på bloggen.


Ha det gott så länge!

// Hästtjejen!  

Av Hästtjejen - 4 maj 2012 09:19

Hej folk där ute! 


Sitter i skolan och har rast. Det är skönt att det är maj, idag är det bara 35dagar kvar till skolavslutningen. Jippi!

Längtar inte så mycket egentligen för det är ingen skola då och man får inte träffa sina vänner lika mycket. Men en sak är klar man få ju sova längre, äta glass och bada med någon kompis på sommarlovet. 


Vill bada och äta glass!

 

Bada ;D

  


Ben&Jerrys

Ben&Jerrys

Cookie Dough - Ben&Jerrys   

(Bilderna är tagna från Google)


Ha det bra så länge! 

// Hästtjejen!  

Presentation


Vad kul att du kom hit! Kika gärna in här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skolstart!!

A Birthday

Nonono Cat

Omröstning

Hur många djur har du?
 1-4
 5-8
 9-12
 13-16
 17-20
 21-24
 25-28
 29-32
 33-36
 37-40
 41-44
 45-48
 49-52
 53-56
 57-60
 61-64
 65-68
 69-72
 73-76
 77-100

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Ridläger

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards